***

ჟ.ჟ. 

 “Мне и вправду везло.

 Только этого мало.”

Арсений Тарковский

მე არ მეგონა, რომ ასე მალე დამთავრდებოდი,

მაგრამ დამთავრდა…

ვზივარ და ვიცდი, იქნებ დილამდე გამიმეორდე,

რადგან აღარ მაქვს

არც იმის თავი, რომ ყველაფერი ისევ ახლიდან გამოვიარო

და შეღებილი

(თუნდაც ოდნავ და მაინც ღია, თან მძიმე)

კარი გამოვიხურო…

შენ არც ის იცი, რა რთულია,

 როცა ამდენი წლის ნაშენებ კედელს ჩამოშლი

და იმის იქით უფრო დიდი კედელი გხვდება.

შენ ეს არ იცი!

და მე კი ურცხვად გაღვიძებ უცხო

და გიყვები ამ ტკივილებზე,

თუ რაც გინდა ის დაარქვი

ჩემს ამ საქციელს, მოუძებნე სახელი ოღონდ…

შენ არ იცი და ვერც გაიგებ,

რა მძიმე ვარ ან როგორ მიჭირს

ამის ახლა ამოღება სულის მშრალ და ბნელი ფსკერიდან.

ჰო, ყველაფერი თავისით მოხდა

და მახსოვრობამ

ერთადერთი შენი სუნი შემომინახა ხელის გულზე,

ალბათ სახსოვრად…

მიუხედავად იმისა, რომ ჩემს ცხოვრებაში

გაცილებით დიდი იყო ტკივილიცა და ბედნიერებაც,

ვიცი, ვერასდროს შევეგუები იმ საათებს,

როდესაც შენი ხელები გრძნობდნენ ჩემი სხეულის შიშსა და ვნებას…

მე შენ მაკლიხარ!

მერე რა მოხდა,

რომ ამ დანაკლისს არ შევივსებ.

დარჩები ასე

და ამტკივდები თვეში ორჯერ

ან იქნებ მეტად…

მაგრამ ყრუ ტკივილს გადავიტან..

გადაგიტანე!

 

რაც იყო იყო და არა იყო,

ზღაპრები მიყვარს, მაგრამ არასდროს მჯეროდა მათი.

არც შენი მჯერა!

 

ხვალიდან ისევ დამეწყება უკუთვლის დღეები

და  ამოვიღებ უჯრებიდან ჩემს ძველ სახეებს

შენს მოსვლამდე რომ მეკეთა.

უფრო მიხდება.

 

თურმე ასეა, 

რაც ყალბია მეტად გიზიდავთ,

გულწრფელობა კი გაშინებთ ყველას.

მე არ მინდოდა დაჯერება,

რომ შენ ყველა ხარ.

მაგრამ ზემოდან ჩანდი თურმე სხვა

და სიღრმეებმა, ამ ზედმეტმა გულახდილობამ

(რისთვისაც მართლა მადლობელიც ვარ)

გაგინაპირა და მიგამსგავსა ადამიანებს,

რომელთა ხელობა სიმარტივეა.

შენც მარტივი ხარ

და ბედნიერი!

 

მე კი ორი ვარ,

სამწუხაროა, მაგრამ ფაქტი,

რომ ვერცერთი

ვერასოდეს ვიქნები ასატანი,

იოლად დავიწყებადი,

მალფუჭებადი

და ვერც საიმისოდ ვარგისიანი,

რომ გამიძლონ ან მიმიღონ…

მე ორი მე ვარ,

შენ კი ერთი და ეს ცოტაა!

 

4 thoughts on “***

  1. ,,ხვალიდან ისევ დამეწყება უკუთვლის დღეები

    და ამოვიღებ უჯრებიდან ჩემს ძველ სახეებს

    შენს მოსვლამდე რომ მეკეთა.

    უფრო მიხდება.”

    good🙂

Leave a Reply

